Automate your Marketing
with Womplify




 
fida's FotoPage

By: fida omar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 18-Feb-2009 07:11 Email | Share | | Bookmark
Lipstik@Darah???

 
 
 
Alangkah terkejutnya pagi tadi saya terlihat keadaan dinding rumah macam ni rupanya, "ya ampun.......... apa lah si tiha ni buat???"tah bila masa la dia buat kerja ni malam tadi..agaknya masa mama tidurkan insyirah dalam bilik malam tadi ye...




inilah lipstik saya yang diguna dan dibuat hartanya sendiri oleh si tiha ....







Monday, 16-Feb-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Blogger

 
 
hari isnin hari yang membosankan...
nak buat kerja, tangguhla dulu..
dengan terlebih sudah akibat breakfast yang berat..(rezeki lauk kenduri, tq bukk)
kemalasan melanda dengan sakit tekak lagi..
apa nak buat ni??..blog??

"bukk, moh ajarkan aku buat blog"
"boleh ajer"

tq2

kepada sesiapa yang ingin menjengah ke blog saya, sila layari
http://tihasyira.blogspot.com







Friday, 6-Feb-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Tesco

 
 
 
Hari ni time lunch balik rumah, mmg niat nk bawak tha g Tesco. pergilah kami dua beranak ke Tesco. "Insyirah tinggal rumah ngan ibu ye"

tesco sg manggis, banting



lepas balik dari tesco nak mengantarlah tha ke rumah ibunya, alahai takmo pulak dia ke sana "tha nak ikut mama g keje". nak taknak bawak jugak la tha ke tempat kerja



Tuesday, 27-Jan-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Sejarah Tudung Biru

 
 
 
View all 7 photos...
Lepas balik dari Taman Seri Puteri tu, tha tdo, jadi dia tak ikut la derang p Pekan Gemas. Al kisahnya, derang ada la beli tudung.Kitaorg belekla tudung2 tu sambil masing2 mencuba,yg si tha ni bangun dari tido pun sama la mencubanya...memang la comel bebudak ni pakai tudung .neneknya beli warna purple n coklat manakala maktihnya beli la warna biru. Derang ni semua tak tau yang si tha ni suka biru. Dah la dia pakai tudung maktihnya takmo tanggal2. Yang kelakarya sampai ke tidur malam dipakainya tudung biru tu sampai la ke esokkan harinya, sampaikan maktihnya cakap bawak je la balik tudung tu tha.....
Lepas je mandi terus je pakai tudung tu takmo tanggal2. Ha tengok la tu tenghari2 main lelayang pun pakai tudung.
tha, jangan da besar nanti takmo bertudung pulak yer.
Kitaorng bertolak dari kg dalam pukul 5 petang dan sampai rumah dalam pukul 8.20malam.
Alhamdulillah dalam perjalanan semuanya selamat dan jalanraya tak beberapa sesak.


tha n tudung biru




Monday, 26-Jan-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
Taman Seri Puteri

 
 
 
View all 10 photos...
Berkampung di rumah kaklang kat Taman Seri Puteri....

akmal, tha, aiman n qilah



maklang, suhada n tha

tha n paksu





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net